Geir G Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Heisann! Dere må hjelpe to flysimmere i nød. Hvis dere greier å komme med noe får jeg fly!! Pappa har forslått å ta e tur til en storby i Europa til helgen, noen som kan anbefale noe billige greier direkte fra Flesland? Håper på litt raske svar MVH Geir Grønlien Siter
Geir G Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 Takker! Er det noen pristilbud? Siter
Ishtiaq Khushi Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Er du flyfrelst, vil jeg også anbefale Amsterdam. Koster vel ca 1200,- fra Oslo hvis du bestiller litt i forveien. Siter
Joakim Brestrup Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Vil anbefale Amsterdam jeg også. Schiphol må være den blant få store flyplasser i verden hvor spottere er tatt såpass godt hensyn til. Flyplassledelsen ser på spottere som et positivt innslag, og har har tilrettelagt godt for oss. Det er bl.a. en skjerm på taket som viser ankomster med flytype/registreringsnummer/rullebane de lander på osv. Hvis du leier en sykkel, kan du sykle rundt området og stille deg ved en rullebane og se jumbojetene lande som perler i en snor. Om kvelden drar du selvfølgelig på "vindushopping" og "får deg litt" for en billig penge. Du kan også sitte i en "Coffee shop" og røyke sopp helt lovlig. Siter
Vidar Martinsen Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Om kvelden drar du selvfølgelig på "vindushopping" og "får deg litt" for en billig penge. Du kan også sitte i en "Coffee shop" og røyke sopp helt lovlig. Jajamensann... Siter
Gjest Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 og her: flybilligst Jeg ville dratt til London og sett på RAF Museet med mer. God reise Egil Johnsen Siter
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 dra til shutleworth. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.