Torfinn Nome Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hei, Nå som det "snart" kommer ny pilot-software for VATSIM, som gjør det _veldig_ enkelt å koble seg opp, har jeg en oppfordring (eller mer egentlig en bønn...) til folk som vurderer å prøve seg som piloter: Bruk ventetiden til å registere dere som VATSIM-piloter, og registrer dere så på Pilot Resource Center, og ta kursene! Så lover jeg dere at det blir mye lettere å komme igang. (Og mye gøyere når man har litt ekstra god oversikt, og vet hva man kan forvente/hvilke regler man skal følge.) (Og de av dere som vil bli ATC, det gjelder dere også!) -- Torfinn Nome, SAS779/vACCSca Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Støtter opp om denne eg En ting til dere som liker å skrive sid/star i flightplan Skriv sånn: " TOMBO4A TOMBO DCT TGA UM609 TRM DCT " og ikkje sånn: TOMBO4A DCT TGA UM609 TRM Ikke meningen å vere streng eller noe, men blir fp skrevet som den siste så ser ikkje atc ruten rett på skjermen sin. (shift+F6->acel for dere som kan det, en funksjon eg likar godt) God kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Støtter opp om denne eg En ting til dere som liker å skrive sid/star i flightplan Skriv sånn: " TOMBO4A TOMBO DCT TGA UM609 TRM DCT " og ikkje sånn: TOMBO4A DCT TGA UM609 TRM Ikke meningen å vere streng eller noe, men blir fp skrevet som den siste så ser ikkje atc ruten rett på skjermen sin. (shift+F6->acel for dere som kan det, en funksjon eg likar godt) God kveld! Det greieste er å ikke skrive SID i flight plan syns nå jeg. Det er ATC som bestemmer SID/STAR, ikke piloten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Så skal jo ikke SID skrives i FP heller,bare exit/entry point Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Så skal jo ikke SID skrives i FP heller,bare exit/entry point Nemlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Så enig så enig som så mange sier. Amen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Yes! Dette ser jeg fram til, da kan kanskje jeg også begynne med VATSIM. Har prøvd det litt før men haddee litt knoting med SB osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.