Christian Sager Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Her sitter vi og venter;) og venter;) ENGM er bemannet ENOS/ENTR/ENBD men hvor er flyene? [image]http://www.home.no/full-storm/tja.jpg[/image] Siter
Stig Sandnes Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 ja det var det... lei av å vente nå så jeg ser CSI Prates senere fellow ATC's Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Jøsses! Et fly er på vei til København, og et fly står igjen på Heathrow for å følge RBK sin kamp, men angrer meg nå, RBK er ute av Champions League.. Neste gang, ring meg det er behov for piloter! Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Ett par stykker ble det jo før kl slo 2400 Takk for som vanlig bra service.. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Selvsagt en stor takk til Christian som, velvillig som alltid, fulgte meg helt fra GM til BO. Så at Stig var pålogget så jeg hadde håpet å få noen "handovers" underveis, men alle logget av før jeg var enroute . En periode var Christian og jeg helt alene i hele Norge (snufs), men det tok seg opp etterhvert. Et lite problem; hadde tåke og lavt skydekke både i Oslo og i Bodø, mens metar fortalte om relativt god sikt? Har jeg feil med værgeneratoren? Oppdaterte været flere ganger underveis. I Bodø var det så tett at jeg ikke kom meg ned ved første forsøk så det ble en GA før jeg fikk satt hjulene på bakken etter mye pedalbruk . Vinden var nokså heftig i perioder... Og endelig en online flytur der FMS-en ville spille på lag med meg Trening, trening er nok det som skal til. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.