Gå til innhold

CH stikke, AVC mic knapp?


Frederik Knoblauch Urke

Anbefalte innlegg

Hey! fått meg stikk å pedaler nå, helt sinnsykt rått å fly med. I forhold til min gamle joystick:) hehe!

Anyway, det jeg lurte på var om det fantes en løsning for å få brukt mic knappen på stikka, å få den assigna til å funke med AVC? Trenger vel ikke beskrive problemet nærmere? Regner med folk har peiling på hva det går ut på? Noen som har funnet en løsning på det problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg kan hjelpe deg allikevel! ""

 

Åpne FSUIPC fra Modules når du har FS igang! ( Du må selvsagt ha FSUIPC innstallert!)

 

 

NB! Snakker nu om FS 2002 og FSUIPC 2.975! Kan hende det er endringer i forhold til FS 2004 og senere versjoner av FSUIPC, det vil jeg ikke garantere! ""

 

Velg Buttons, Trykk deretter på den knappen du vil bruke for voice i FS! Kryss av for Select FS Controls til høyre.Bruk nedtrekkspilen og velg Roger Wilco on! Flytt deg ned til neste avkryssningsboks og gjør det samme, men velg da Roger Wilco off!

 

Da skal det funke, Lykke Til! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har FS9, FSIUPC 3.30 og CH yoke USB. For å bruke venstre pekefinger til PTT åpner du en registrert versjon av FSUIPC, velger Buttons, trykker den knappen på stikka du vil bruke (f.eks. venstre pekefingerknapp), velger PTT Transmit ON i øvre rullegardinmeny og PTT Transmit OFF i nedre. Dermed kan du snakke når du holder knappen inne og slippe når du er ferdig. Du kan i det hele tatt velge hva hvilken som helst knapp på stikka skal gjøre av alle funksjoner du har tilgjengelig (dersom du har en registrert versjon av FSUIPC vel og merke). Husk å trykke OK når du er ferdig (for å lagre settingene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...