Einar Halvorsen Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Det pågår en konkurranse på VATSIM hvilken ATC-sector som kan være mest pålogget i løpet av en uke. Antall timer totalt. Kan vi få ENOS opp på denne listen?? Se mer på forumet til vacc-sca forum Siter
Einar Halvorsen Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 Følger dere med på forumet til VACCSCA. Der kan dere se online-status på posisjoner i Skandinavia. ESSA på 5. plass og Oslo på 18. plass.Les i forumet General og topic Iron Mice Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Tviler på at vi klarer å komme oss opp på topp 10 listen, samlet inn 5 timer som Oslo i går, så vi har iallefall litt å stille med. Siter
Geir G Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Synd ikke ENBR APP kunne komme på listen da! *prøve å få ENSV opp* Siter
Einar Halvorsen Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 Tviler på at vi klarer å komme oss opp på topp 10 listen, samlet inn 5 timer som Oslo i går, så vi har iallefall litt å stille med. Den som gir opp på forhånd har tapt. Det er bare timer på sentercontrollene som blir logget så langt jeg har fått med meg. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Tviler på at vi klarer å komme oss opp på topp 10 listen, samlet inn 5 timer som Oslo i går, så vi har iallefall litt å stille med. Den som gir opp på forhånd har tapt. Det er bare timer på sentercontrollene som blir logget så langt jeg har fått med meg. Har langt i fra gitt opp, skal bemanne Oslo så ofte jeg kan jeg. Men mye skole denne uken og fravær fra ASRC denne helgen gjør det litt vanskelig å ta i et tak. Men det er jo verd et forsøk! Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Ja vi får vel ta å organisere 2-3, 12 timers dager da! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Har vært inne på idèn, jobbe skift og slik. Ikke dumt det der, er vel fortsatt en del av landet som har høstferie, den siste dagen som er igjen av uka liksom.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.