Gunnar van der Meeren Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Vestlandet har vært særdeles hardt rammet av uvær de siste par døgn. Kraftige tordenbyger i dag har gjort en god del skade. Heldivis gikk det bra da et fly ble truffet av lyn under avgang fra Flesland: bt.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 I Stavanger nå, Kl. 00:45 er værer helt jævlig! Kan nesten sette på FS, i det samme drittværet, og så leve seg sikkelig inn i det. Ta opp vinduet og kjenne den kalde friske luften, og regnet som spruter på trynet og colaen din.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ja, men er ikke det flott da? hehe Du får bare håpe at internett linja din holder seg oppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har vært uten FS i over en mnd! Først hadde jeg problemer med NA9, og da var det ikke noe poeng i å fly. Så tok lynet PC`en, og den måtte leveres inn to ganger. I går kveld skulle jeg fra ENVA-ENBR, for nå har jeg reinstallert. Så været, og tenkte at det kunne bli "spennende"...selvfølgelig måtte turen avlyses, grunnet lyn og torden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.