Kjell Loen Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Så nettopp kl. 16:15 to store 4 motors jetfly som var på vei sørover. De fløy delvis over hverande hele tiden. Dette så jeg i Stryn i dag. Tror de samme flyene fløy nordover ca 19:00 i gård kveld. Jeg lurte på hva slags fly dette var. Vanlige passasjerfly var det hvertfall ikke. Kjell Siter
Martin Meyer Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Så du hva slags farger de hadde kan jo være en Galaxy, Globemasterm elns. Siter
Espen Furfjord Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Tipper 2xKC-135 .. Bare en villt forslag .. Kanskje noen av flygelederne her kjenner mer til saken?... Siter
Kjell Arild Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 AWACS og/eller KC-135 kanskje? Det er sikkert ikke usannsynlig siden disse har vært innom på Ørlandet i det siste. AWACS er mer eller mindre fast innslag, men KC-135 er litt mer sjelden. Kallesignal "Esso" Siter
Andreas F Berger Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Kanske det var 2 av de her ? Det er et AWACS fly Siter
Kjell Loen Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 Jeg kunne ikke se tallerkenen med kikkert. Fargen var vel grå/hvit tenker jeg. Fikk skinn fra solen inn på siden av flyet. Kjell Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.