O85_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg og Mathias Tangvall kommer til å sitte ATC på ENOS og GM_APP i morgen 30/9! Vi kommer til å gi Proffesjonell ATC og Service til våre piloter fra Kl.19.00 - 21.00 Lokal Tid (Kanskje lenger hvis det blir bra trafikk) Vi kommer til å koble oss opp sammen så vi får en "Real Kontroll Sentral" Vi håper på å se akkurat DEG i lufta! Link til post i Vaccsca forumet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ikke umulig at jeg dukker opp som ENVA eller ENAL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hmm? Lukter mini-flyin.. Bra insiativ,da har vi muligheter jo å planlegge en flight til i morgenkveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ja,aa. Jeg skal flyve som bare f. i morgen Har en sånn fast flykveld på Torsdager og søndager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Dette høres bra ut folkens! Gratulerer med dagen Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Møller Johansen Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Oisan! Det er greier det! Da blir det nok noen flyvninger vet dere! Har begynt å få til X-Plane nå, så da ser dere nok meg i morgen kveld (eller i dag blir det vel egentlig,..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Da vil nok også ENTR CTR dukke opp i tillegg (NB! Bare så jeg ikke får slik at ørene flaggrer om jeg ikke kommer, jeg sa "nok også..", ikke "da kommer ENTR også..") Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Dette høres bra ut folkens! Gratulerer med dagen Stian Tusen takk for det du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Beklager. men det blir ikke noe ATC på meg i kveld. må ut og teste kamera! skal se om jeg får slengt ut noen bilder i kveld....... prisen på det tør jeg ikke engang si Men et bilde av det kan vi fikse;) [image]http://productimages.sony-europe.com/DSC-F828_IM.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Ahh, SEHR GUT!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Grabba Christian..Jeg endte opp med denne [image]http://home.online.no/~toapaul/frontview.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.