Ken-Robert Bjørkli Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 som callsign på Vatsim..?Eller er dette blitt valgfritt,jeg er liksom enda ikke blitt så stor fan av "Scannor" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 du kan nok godt si Braathens.... men ATC vil nok si SCANOR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Fløy en tur som BRA256 i går, da sa både jeg og ATC "scanor", som er det korrekte å si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Ja akkurat.Ja da blir det vell til Scannor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det er vel valgfritt om du velger å si Braathens eller Scanor, men "as real as it gets" tilsier at Scanor blir brukt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Vel, i kveld har jeg hatt 7 med BRA-"tag", av de 7 meldte alle seg som scanor når de kontaktet meg.. som gjorde at jeg slapp å bestemme hva det skulle bli til Har ingen ting imot scanor.. men er enkelt å si feil når man har FP med BRA på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Hehe..ja sant det.Og jeg var en av de med BRA i fp i kveld som du hadde i ditt luftrom..klarte sånn passe og huske å si Scannor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hehe..ja sant det.Og jeg var en av de med BRA i fp i kveld som du hadde i ditt luftrom..klarte sånn passe og huske å si Scannor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.