John McGowan Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Når jeg tar opp et "Flight Video" i FS9, blir det laget .FSR filer i "Mine Dkumenter" . Hvordan kan jeg konvertere disse til .avi eller .mpeg slik at de kan redigeres? Ser at andre lager flotte videoer, så det må være mulig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Den innebygde filmfunksjonen tar opp data i FS-format, dvs som en blackbox. Kan sammenliknes med midi-forumat på lyd. Kan ikke konverteres. Du trengr fraps e.l. for å ta opp video. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Finnes fraps som freeware? Mener å huske at det var free før på fraps.com men nå har det komet payware versjoner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.