Gå til innhold

Norwegian med 200 kroner pr. billett


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Jævlig sleipt, rett og slett.

De lanserer disse billettene rett før høstferien, hvor svært mange flyr både innenlands og utenlands også gjelder prisen bare for noe greier i november og januar..

Viser seg gang på gang når jeg skal ut å fly hvertfall at SAS er billigst.

 

Begynner igrunn få Norwegian litt i vrangstrupen nå, men det som er positivt med de er jo at de skaper konkurranse på markedet. Men som selskap kan jeg ikke si jeg er noe særlig fan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt rart dette her. Alle maser og maser om billige billetter, og ønsker mer konkurranse på markedet.

På vestlandet klagde de lenge når bare Braathens var der, og når nå Norwegian har vært der en stund - så viser det seg, at belegget ikke har vært bra nok. Skal man første "hjelpe" lavpris-selskapene til å overleve, så får man også bruke dem - ikke bare stå på "sidelinja" og heie på dem. Det tjener ikke Norwegian en dritt på. Egentlig synes jeg det er til pass for de som har brukt SAS Braathens (og som nå klager)på Vigra, at Norwegian nå kutter

denne ruten. Sånn går det faktisk, når man ikke bruker dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...