Ståle Andre Ustad Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Forklar med egne ord hvordan man logger seg på en VATSIM server...IKKE jeg gjentar IKKE refferer til en readme(skjønner ikke den) eller noen hjemmesider...altså EGNE ord...d er så mange som har prøblemer med å forstå det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 For det første så må du være medlem hos Vatsim,er du det? Når du har registrert deg får du tilsendt ett brukernavn og passord,dette får du bruk for når du skal logge deg på.Følg denne manualen step for step... http://www.fsnordic.net/article/article_view.php?ID=55 Og denne: http://virtualcoastair.org/learning/oppkobling.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 altså EGNE ord Jeg er medlemm og har all nødvendig programmvare! men jeg lurer på hvordan jeg skal logge meg på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jamen herregud da mann, ta en titt på linkene Einar kom med da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Ståle Du får det ikke bedre forklart en her Oppkobling Når du har gjort dette så høyreklikker du på Squawkbox og velger connect, deretter tar du å skriver PID/Passord og server adresse og ditt callsign. Verre er det ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 problemet er at jeg flyr FS2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Men Ståla da! Guiden ER for FS2004! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 problemet er at jeg flyr FS2004 Virker som du ikke har sett så nøye på de manualene jeg ga deg.Sjekk punkt 28 og vidre på den linken under her. http://virtualcoastair.org/learning/oppkobling.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Slappfisk. Les manualen. 50.000 piloter har gjort det før deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Med mine egene ord: Først starter du FS9SB2MP.exe , så starter du FS2004. Velger "mulltiplayer" på menyen til høyre. Trykk på "Open Multiplayer Session". I det venstre viduet velger du det øverste alternativet og trykk "Join". Gå tilbake til "Create a flight" og velg flytype og flyplass (PS!!! Husk å velg en gate, ikke start på rullebanen!!!) Trykk "Flynow" Trykk på "ALT" knappen på tastaturet, MODULES->HostSB->run. Minnimar FS (foreksemplel ved å trykke på knappen mellom "ctrl" og "alt" på tastaruret. Start "Sqawkbox.exe" (C:\\Programfiler\\SquawkBox\\sqawkbox.exe). Velg "Internet TCP/IP Connection for DirectPlay" og trykk OK. Trykk på "Start Search" og skriv inn 127.0.0.1 i IP adressen. Velg alternativet i vinduet under "Start Search " knappen og trykk "Join". Etter en kort stund skal det komme opp et nytt vindu der du trykker "Go inn to....) Gå inn i FS igjen og velg connect. Skriv inn passord, VATSIM ID, Voice server (eksempel: rw.avsim.net/ ,du kan finne servere via ServInfo) Trykk "Connect" Velkommen til VATSIM! Håper at dette virker for deg! Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Svensson Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg må få si meg enig med flere at det er blitt noe krøkkete å koble seg til vatsim med fs2004.... Det blir bedre når neste versjon av SB kommer ut nåååån gong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.