JM Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Heisann! Kom nettopp hjem fra Øvrevoll, der det er modellfly show i dag! Mye spennende å se der; bl.a. opptreden av Clamer her fra forumet! Noen andre som tok turen dit, og hva synes evnt dere (er jo mitt første "show", så vet jo egentlig ikke om det var bra eller dårlig!)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 bl.a. opptreden av Claemer her fra forumet! *pirke* Clamer *pirke* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg skal dit i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 vil bare si det er Modellflyshow på Notodden 4 å 5 September neste helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Håper mange stiller opp med fly på notodden! Vis at radioidioten ikke oppnådde det han ville! Selv har jeg nok med Øvrevoll til helgen, orker ikke å dra helt til notodden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Heisann! Kom nettopp hjem fra Øvrevoll, der det er modellfly show i dag! Mye spennende å se der; bl.a. opptreden av Clamer her fra forumet! Det var nok ikke meg, men faren min CFM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Kom nettop hjem,vanvittig flott stevne! Meltzer hadde god kontroll over flyet, han imponerte virkelig! Ehh.. Ultramicro var på messen der og jeg kunne ikke la vær å kjøpe en vertigo 75% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Heisann! Kom nettopp hjem fra Øvrevoll, der det er modellfly show i dag! Mye spennende å se der; bl.a. opptreden av Clamer her fra forumet! Det var nok ikke meg, men faren min CFM Som er en snill opptakskommisjonsmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.