Ken-Robert Bjørkli Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Noen som vet hvilken Fs02 cd jeg finner csl filen på?Og er det nok å søke etter filnavn csl? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 CSL fila følger vel med SB hvis jeg ikke tar helt feil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Og i tillegg så laster du ned Common Shape Library som du finner i filbibloteket under Pro Controller.Ny pakke med CSL-filer for bruk i FS2000/2002 slik at du ser de andre flyene i rette farger når du bruker Squawkboks. Pakken inneholder teksturer for de skandinaviske flyselskapene SAS, Braathen, VCA, RNoAF, Wideroe og deres aktuelle flytyper. Denne pakken er en tilpasset nordisk utgave av standard CSL-filer som følger SB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 2xtakk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Hmm mulig jeg spør litt dumt nå.Men ligger denne Csl filen inne i Sb mappen? Ps kjører SB 2.3.5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ingen dumme spørsmål, bare dumme svar CSL er en del av SB.zip, og mener den installerer seg selv på rett sted i FS9/Aircraft/CSL. Men for å se alle flyene i rett "nordisk" farge, bør vi visst installere oppdateringene som ligger i biblioteket. Dersom du har installert SB 2.3.5 skal du finne en mappe sammen med flymappene dine som heter CSL. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Hmm.ja det var det jeg hadde sett for meg at den gjorde.Men jeg klarer ikke finne den i/under Fs9/aircraft mappen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Kan det være at jeg husker feil og at csl.zip (som ligger i SB) måtte installeres manuelt inn i FS9? Har du SB-fila unzippet så finner du sikkert en installasjonsveiledning. Jeg har slettet min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Litt oppklaring her. CLS mappa må dere hente fra FS2002 og legge inn i aircraft-mappa i FS9.Det som ligger i SB er tekstfil som heter CSL_ICAO (den viser alle navnene på flytype/selskap/livery som du velger i SB)Dennne skal overskrives med den nye som dere finner i Common Shape Library, som jeg omtalte i ett tidligere innlegg her..Håper dere skjønner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Ja skjønner ting litt klarere nå.Men problemet er at jeg ikke finner den her Csl mappen på Fs2002 cd`ene?Vet du hvilket fil navn jeg skal søke etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Svensson Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Når du installerer SB lager den ei mappe som heter CSL.... Den ligger typisk i aircraft/csl. Når jeg installerte SB så havna aircraft/csl på C: stasjonen min.Så du får gjøre et søk etter csl på maskina etter du har installert SB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.