Kjell Loen Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Er en på fisketur, så er en på fisketur. Fikk jo napp også da. nettside Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 *Finner fram fiskestang og håv* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hadde jeg vært dem ville jeg søkt etter resten av flyet. Det kunne jo vært ineresant og fått opp hele flyet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det er vel ikke så mye igjen av vraket etter så lang tid. Dessuten blir det sikkert fredet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Nei det er nok sikkert en god del nedslitt. Men uansett kjønner jeg ikke påenget med å frede et fly som ligger på bunnen og ruster opp. Da må man etter min mening heve det og restaurere det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 http://www.ta.no/nyheter/article1218301.ece Ettersom piloten omkom ville jeg tro vraket blir definert som en grav, og da er nok sjansen høy for at det blir fredet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Flak Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Avisen TA var den som kom med nyheten først, ja. Og nå kan du lese litt mer om saken i dagens utgave. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theis h. thøgersen Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg har vidst en fiskestang et eller andet sted MvH Theis P.S. Se hvem der har fødselsdag idag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 P.S. Se hvem der har fødselsdag idag! Da er vi to om det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theis h. thøgersen Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Tillykke erlend! En god dag for os begge Hvor gammel bliver du? Jeg fylder 14 år idag MvH Theis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg blir 15år i dag Gratulerer med dagen Theis! Jagerfly var jo også noe å få i garnet da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Gratulerer med dagen Theis!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Gratulerer til dere begge Og Erlend, nå må du ikke finne på noe tull, nå er du nemlig gammel nok til å bli bura inne av politiet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 ja dæven! det hadde jeg nesten glemt! *levere tilbake tastaturet fra elkjøp* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 ja dæven! det hadde jeg nesten glemt! *levere tilbake tastaturet fra elkjøp* !!!!!!!!!! DRIT bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Gratulerer til dere begge Og Erlend, nå må du ikke finne på noe tull, nå er du nemlig gammel nok til å bli bura inne av politiet. Er det ikke 16 år du må være på å bli bura inne ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Nei, den kriminelle lavalderen i Norge er 15 år, men en 15 åring blir sjelden satt i fengsel med mindre det er noe alvorlig, den vanligste straffen for mindreårige er samfunnstraff, betinget fengsel eller bot. Det spiller vel egentlig ikke mye hva man får av straff, det kommer på rullebladet uansett og da er det null flysertifikat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Oki. Nå ble jeg litt smartere i dag og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Det spiller vel egentlig ikke mye hva man får av straff, det kommer på rullebladet uansett og da er det null flysertifikat Jeg tenkte det bare gjaldt for traffikflygning, men det gjelder altså for alle typer flysertifikat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Avisen TA var den som kom med nyheten først, ja. Og nå kan du lese litt mer om saken i dagens utgave. Her mener jeg det må bli opp til søsknene om de vil ha flyet hevet, og de vil sannsynligvis ikke ha det opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg tenkte det bare gjaldt for traffikflygning, men det gjelder altså for alle typer flysertifikat? Jepp, det stemmer. Jeg fikk faktisk beskjed om å levere en politiattest da jeg begynte med PPL/A, men siden det egentlig ikke er nødvendig med en slik attest før man skal fly solo så var det ingen i flyklubben som ville ta den i mot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.