Seb Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Flyselskapet SAS vil om kort tid introdusere et nytt klasseskille på sine flygninger til Europa. Det vil bli servert champagne i front, mens passasjerene plassert bak får ingen bevertning. Les med på dn.no Nå ser det ut som om vi endelig får bedre komfort på business class! Siter
Bjørn Erik Hansen Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Business klassen til Sas er som regel helt forferdelig.. Håper den blir bedre.. Bedre med plass osv.. Edit : Og det blir den.. Siter
Seb Skrevet 17. august 2004 Forfatter Skrevet 17. august 2004 Ja, hvis man sammenligner SAS' beste klasse med American og Uniteds beste klasser, ser man raskt hvor dårlig SAS er. Siter
Simen F Røiseland Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Jeg tar til takke med turistklasse/økonomiklasse og er fornøyd med det! Siter
Øyvind Hansen Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 servert champagne i front, mens passasjerene plassert bak får ingen bevertning.De kan kjøpe en temmelig bra champagne for tusenlappene som de sparer på billetten. Men jeg skjønner ikke hvorfor annenrangs selskaper som United og American dras inn her som eksempel på hvordan det skal gjøres. De har jo dårlig service og lite bevertning på de innenriksflightene i USA som det må være naturlig å sammenligne SAS sine europeiske flygninger med. Jeg håper inderlig at vi ikke får amerikansk komfortnivå på flygninger her i Europa. Siter
Martin Bjørlo Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Jeg tar til takke med turistklasse/økonomiklasse og er fornøyd med det! Er vel ingen grunn til å bli muggen. Du må da tåle at noen velger å betale litt ekstra for buisiness-class. Siter
Thomas Gundersen Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Det vil bli servert champagne i front, mens passasjerene plassert bak får ingen bevertning. Hva bryr det deg om det serveres champagne? Det kan jo ikke du drikke anyway Siter
Seb Skrevet 18. august 2004 Forfatter Skrevet 18. august 2004 Nei, men fohåpentligvis øker komforten ellers. Siter
Thomas Olsen Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Minner om en gammel Pondus-strip: De på førsteklasse fikk "vanlig" flymat, mens de med "loser" billet, brukte tusenlappene de sparte på sjampagne og GOOOOOOOD mat Siter
Aleksander Rønning Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 JA! HAHAHAHAHHAHA! Pondus er jo så OVERGENIALT! Siter
Seb Skrevet 18. august 2004 Forfatter Skrevet 18. august 2004 Men de må dra med seg maten selv... Siter
Morten Nelson Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Var det meningen at man skulle kunne trykke på linken din? Og hvordan i svarte klarer så mange å få linkene sine til å begynne med http://www.flightsim.no/forum? Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Var det meningen at man skulle kunne trykke på linken din? Og hvordan i svarte klarer så mange å få linkene sine til å begynne med http://www.flightsim.no/forum? Han har sikkert nippa til for mye champis da vettu.. og blitt helt surrete i hodet sitt Siter
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Tror nok jeg fortsatt holder meg til økonomiklasse Siter
Øyvind Hansen Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Jeg synes i grunnen nåværende økonomiklasse hos SAS er helt ok. Setene er mye bedre enn de som Norwegian og lavprisselskapene bruker, og i praksis viser det seg at mange kjøper overpriset mat og drikke til på flyene, så det er praktisk å ha servering inkludert i billettprisen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.