Per-kristian Jensen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ja nå er det så mye ATC på at jeg tør ikke tenke på det.... ENVA_V_TWR, ENVA_V_APP og ENTR_V_CTR , ENOS_V_CTR OG ENZV_V_APP så kom og fly hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 + ENBO_V_APP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 jupp ser det.... mangler bare ENBD_V_CTR så er HELE Norge bemannet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Virkelig en opplevelse å fly i går kveld. En stor takk til alle som var ATC rundt om, og det på en lørdagskveld . Startet litt langt nord med bare en ATC pålogget, "arbeidet" meg nedover landet og etter hvert kom det mange på slik at jeg hadde ATC hele veien. Skikkelig moro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.