Gå til innhold

Hæ???


Erlend Andrè Larssen

Anbefalte innlegg

Jeg har ett problem med loginsiden på Vatsim.net. Det står at jeg ikke har riktig brukernavn og passord men jeg er sikker på at jeg har det. Når jeg sender mail og får passord og brukernavn får jeg det samme som jeg har fra før. Altså må det være riktig.

Hvorfor funker det ikke da?

 

Ja jeg har lastet ned alt som man må ha, det er vel ikke mer som må lastes ned da?

 

Ikke spesielt artig å glane på loginsiden heller ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her

 

Jeg mente også at jeg satt på riktig passord og brukernavn, men vatsim hadde forandret det selv. kodene på lappen min her stemte, men jeg kom ikke inn.

Sendte da en melding og forklarte problemet, fikk nytt passord og VIPS så funket det. Selv om du sitter på "riktig passord" er det ikke helt sikkert at det virkelig er riktig. Det fant jeg ut. Min var somsagt forandret uten at jeg selv hadde fått vite om det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den tråden og sendte mail til han typen men han har ikke svart. Sendte mail for to-tre uker siden.

 

Da sender du mailen igjen bare.. Er jo ikke sikkert han har fått den selv om du sendte den. Kan jo ha skjedd en feil. Det er jo PC vi snakker om her så. """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...