Andreas Karlsen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Igår da jeg var på NAC på Bardufoss, så jeg en helt hvit 737.Så da regner jeg med at repaintinga er igang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 De hvite flyene har vært sånn en god stund nå, SAS har fått ben tilbake fra ett annet selskap og det er ingen vits for dem å painde dem i sas nå som de snart skal få sas-braathens livery. Tror det er riktig i hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Berg Hansen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Ja, jeg tror det var fire 737-600er som SAS hadde leaset til Air Europa, og som Erlend sier, har de ikke giddet å male de om igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 ahh.. Air europa var det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.