Gå til innhold

Ny tur til LEPA


Christian Sager

Anbefalte innlegg

Da var det igjen klart for en ny tur til LEPA

 

Departure fra ENVA kl 20.45 i kveld.

jeg logger opp på Vatsim ca kl 20.00 og kommer da til å være på voice rw.avsim.net/mytva

 

håper at noen slenger seg med da!!! ""

 

alltid hyggelig med selskap.

 

har du lyst til å være med må du gjærne sende en privat melding eller svare på denne tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det ikke så lenge til departure, og jeg sitter og leker meg med flyet og Flight plans.

skal straks ta Walkaround på flyet før en testtur skal gjennomføres. Det har nettopp blitt skiftet en del viktige instrumenter på min A320 så jeg må teste at alt virker.

 

 

Flight plan for Route: ENVA - LEPA

 

TGA-BBU-SKI-BIRNO-AAL-RADIS-LUTUS-ABINO-RIDSI-ASBIL-ALS-ALASA-EKERN-LBE-ESTAD-TIMEN-BEG-LARBU-WRB-EDEGA-AMETU-SOGMI-BOMBI-ABUKA-KRH-NATOR-OLBEN-LUTIX-BENOT-NEMOS-ROX-MILPA-GIRKU-BALSI-KOTIT-RETNO-GIROL-MTG-DIVKO-MAMES-NENES-MAROT-VERSO-LUNIK

 

 

 

Flight plan for returen blir:

 

ADX-GALAT-BARUS-VNV-ANTON-BISES-SADUR-CAVES-ALIGA-OKABI-TOU-FISTO-FOUCO-ADABI-BOKNO-DEVRO-VANAD-VADOM-BAMES-KOPOR-MTD-NURMO-PERON-CMB-VEKIN-ADUTO-FERDI-HELEN-SPY-AMADA-KOPIN-TOR-BBU-TGA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada;) hehe

 

 

En fin Lunik1P arrival, etterfulgt av en noe hektisk landing på Rwy 24L avsluttet en fin flight nedover.

 

Returen til ENVA har allerede startet, og vi regner med å være fremme ca. 04.15 (lokal tid)

 

er vel ingen ATC som er våkne på den tiden?

 

Hehe! Ivar: Er du våken til å gi oss ATC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er ingen skade i å spørre!

Desverre så har jeg tenkt å ta en tidlig kveld, på god vei som dere ser, klokken er jo bare 2.. ""

Desverre har undertegnede tregt dynen langt oppunder haka idet dere setter hjulene på norsk jord, har en lang dag med lesing av flyteori i morgen, noe vi faktisk ser fram til.

Så vi starter dagen tidlig og avslutter sent, har kun en liten ting jeg må gjøre før jeg "busserlalle", legget ut mitt innlegg om neste Gutta På Tur. ""

Og en ting til, håper ingen av dere klager på at GPT reiser for tidlig på morgenen, for det jeg ser så lander dere bare 3 timer før vi normalt ville tatt av på en syden tur.. ""

Happy landings gutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Pilot sovnet bak spakene - nødlandet på Svalbard" ""

 

Så ut som dere hadde en grei tur, fulgte med på ServInfo.

 

[image]http://webnytt.net/christian.jpg[/image]

Christian, tror du bør vurdere vekkerklokke til neste flight, eller ha med stappfulle fueltanker... """" Er vel ikke ofte vi ser at en flytur fra Mallorca til Værnes tar 9 timer? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...