Gå til innhold

Norway Airports forut for sin tid....


Norvald Oslvold

Anbefalte innlegg

Hva ser det ut som jeg nettopp ga ham? Vel, hvis det kreves at jeg mater brukerne med teskje så må jeg bare beklage min forvirrende post.

 

Er ikke værre enn at man tar turen til hovedsiden og kikker på "Andre sider". Der vil du finne blant annet [color:"red"]Norway Airports[/color].

 

"Linken" (hyperlink) eller hva du liker å kalle det, ligger rett foran nesa di. Adressen/URLen derimot er www.flightsim.no/norway

 

Hvis det mot alle odds skulle være forvirringer blandt flokken, kan dere godt sende meg en PM, så skal jeg forklare steg-for-steg hvordan man trykker på en link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Linken" (hyperlink) eller hva du liker å kalle det, ligger rett foran nesa di. Adressen/URLen derimot er www.flightsim.no/norway

 

Hvis det nå mot alle odds skulle være forvirringer blandt flokken, kan dere godt sende meg en PM, så skal jeg forklare steg-for-steg hvordan man trykker på en link.

 

Sorry, sorry! La ikke merke til direkte link. Ikke vits å hisse seg opp! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, sorry! La ikke merke til direkte link. Ikke vits å hisse seg opp!

 

Hehe, ikke noe problem. Trodde det var for å pirke på meg, og det var jeg for kveldsgretten til ""

 

No hard feelings ""!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...