Norvald Oslvold Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Dt er en stund siden jeg har vært inne på forumet så jeg vet ikke om denne har vært nevnt før: Fra hjemmesiden til NA : Sist oppdatert 61. juni 2004. Siter
Aleksander Berge Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Hehehe....angående det. Kan du gi meg link til den nye siden? Siter
Gjest Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Er ikke værre enn at man tar turen til hovedsiden og kikker på "Andre sider". Der vil du finne blant annet Norway Airports. Siter
Andreas Karlsen Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Er ikke værre enn at man tar turen til hovedsiden og kikker på "Andre sider". Der vil du finne blant annet Norway Airports. Og linken er da så enkel som www.flightsim.no/norway . Siter
Gjest Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Hva ser det ut som jeg nettopp ga ham? Vel, hvis det kreves at jeg mater brukerne med teskje så må jeg bare beklage min forvirrende post. Er ikke værre enn at man tar turen til hovedsiden og kikker på "Andre sider". Der vil du finne blant annet [color:"red"]Norway Airports[/color]. "Linken" (hyperlink) eller hva du liker å kalle det, ligger rett foran nesa di. Adressen/URLen derimot er www.flightsim.no/norway Hvis det nå mot alle odds skulle være forvirringer blandt flokken, kan dere godt sende meg en PM, så skal jeg forklare steg-for-steg hvordan man trykker på en link. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Jeg har nå gått til bestilling av 2000 stk. teskjeer, slik at vi har litt å gå på.... Siter
Andreas Karlsen Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 "Linken" (hyperlink) eller hva du liker å kalle det, ligger rett foran nesa di. Adressen/URLen derimot er www.flightsim.no/norway Hvis det nå mot alle odds skulle være forvirringer blandt flokken, kan dere godt sende meg en PM, så skal jeg forklare steg-for-steg hvordan man trykker på en link. Sorry, sorry! La ikke merke til direkte link. Ikke vits å hisse seg opp! Siter
Gjest Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Sorry, sorry! La ikke merke til direkte link. Ikke vits å hisse seg opp! Hehe, ikke noe problem. Trodde det var for å pirke på meg, og det var jeg for kveldsgretten til No hard feelings ! Siter
Kjell Arild Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Dt er en stund siden jeg har vært inne på forumet så jeg vet ikke om denne har vært nevnt før: Fra hjemmesiden til NA : Sist oppdatert 61. juni 2004. Ikke nå lenger Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.