Ståle Andre Ustad Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Er det noen her som vil bli med å øve inn formasjonsflyvning? Siter
Gjest Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Da vil jeg heller anbefale deg IL2:FB (gjerne med Aces)! Siter
Stig Sandnes Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Da vil jeg heller anbefale deg IL2:FB (gjerne med Aces)! Neimen Børge!! Nå skulle jo jeg lokke de med på Faclon4 Siter
Gjest Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Det tok meg nøyaktig 47 sekunder å klikke meg inn på www.elkjop.no og finne ut at det koster så mye som 99,- Elkjop.no Siter
Morten Nelson Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Pass på at du kjøper Forgotten battles og ikke den de bare bilde av der. Siter
Gjest Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Pass på at du kjøper Forgotten battles og ikke den de bare bilde av der. Litt slapt av Elkjøp å vise vanlig IL2-cover, men man forventer jo å få det man betaler for; i dette tilfellet Forgotten Battles. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.