Ståle Andre Ustad Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hvor finner jeg Active Camera 2004? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 er d noen her som kan sende det? har ikke tilgang til å betale... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Lysne Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Det er ulovlig å sende, sidan det kostar peng. Du kan laste ned demoen, men den funkar berre i Seattle trur eg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ehhh. Vil ikke det være piratkopiering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hvorfor har du ikke tilgang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Priatkopiering er ulovlig Ståle, uten at jeg gidder å holde en skjennepreken for noen her inne. Folk flest burde ha omløp nok til å skjønne at det er ulovlig. Har hørt om en del bugs i Active Camera, selv om jeg ikke har oppdaget noen selv enda. Det anbefales om du vil gå rundt i virtual cockpit og baki kabinen (på de flya som har det, eks. PMDG), samt at du også får med en del ulike nye "views" som Fly by og Approach view. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg har ikke tilgang fordi jeg ikke har bankkonto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Da får du åpne en bankkonto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 En Kaptein uten bankkonto er som en fugl uten fjær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 finnes det også... Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 finnes det også... Jeg er ett levende bevis (jeg har en konto, men den er tom) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Da er vi to om det. Etter 3måneders ferie i sør-amerika er jeg raka. Men om noen dager er det lønn. Da blir det ny payware Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ikke noe problem å sende fila imellom. Den er i utgangspungtet en demo-fil som bare virker i Seattle. Skal du få full utbytte av den verden over, må du få generert en kode på simmen som du sender dem via mail. Derretter får du tilbake en ny kode fra activeCam hvis de ser du har betalt inn. (som du da putter inn å utløser fullversjon) Du kan helt sikkert overføre pengene til de ved å gå en tur til banken (ta med kontantene). Det kan du sjekke ut med dem..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.