Bjørn Henrik Ormø Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Prøver å få til dette. Hvor får jeg "Callsign"? Er dette noe jeg kan velge selv eller er det en plass jeg må registrere dette? PS: Jeg har prøvd å søke på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 det velger du selv.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Henrik Ormø Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Callsign får du hvis du melder deg inn i ett VA.Foreløpig kan du jo bruke LN-BHO (LN- B jørn H enrik O mrø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg oppfordrer deg til å bruke realistiske callsign som SAS,BRA,NOW,WIF etc.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 eller f.eks LN-BHO hvis han flyr småfly.... men han kan også bruke et ekte LN callsign f.eks LN-MTD som er en Cessna Cardinal? fra Bergen Aero Klubb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Henrik Ormø Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Har nettopp hatt min første flytur på VATSIM. Men det var ingen ATC der så forskjellen på VATSIM og "OFF LINE" flying var liten. Noen som vet når det er flest ATC'er online? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 på kveldstid.... last ned ServInfo så kan du se hvor det er ATC i hele verden.... du vet, det er jo andre land en Norge som er med i FS/VATSIM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Som sagt, last ned ServInfo, så kan du se hvilke ATCer som er pålogget. Ved hjelp av "Eurobook" funksjonen kan du se de fleste ATC possisjoner som er booket de nærmeste dagene. Du kan finne ut om det er booket ATC, og leste klokkeslettene på www.vaccsca.org . Du kan også følge med på innlegg her på forumet, hvor mange annonserer at de skal sitte ATC, her er et eksempel. Velkommen til VATSIM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.