Ståle Andre Ustad Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 hvor laster dere ned sardinia scenery? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 hvor laster dere ned sardinia scenery? Link finner du i første innlegget til Ivar i denne posten her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Fredag.. flott!!! Var redd jeg gikk glipp av turen .. så liksom ikke at jeg hadde tid noen annen dag. Bra!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2004 Nå har jeg fått prøvd det nye sceneryet for Samos LGSM, og de har gått opp fra en 3 til en 5 på karakter skalaen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2004 Hello Ivar, I forwarded your request to our mailing list and it is quite sure you'll have ATC coverage (at least LIRR_CTR, that cover LIEO too, because on friday we have italian online night). You will be adviced by Luca Benelli about this, because I am out for week end. Greetings Alberto Rametta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 8. juli 2004 Del Skrevet 8. juli 2004 Høres bra ut! Da skal vi finne frem selv om det blir lang holding i Tyskland med full servering, før vi lager brede svarte skrensespor på den tyske jord.... ... useriøst... ..seriøst-->Meget bra!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 There will be ATC in LIRR CTR , LIEO APP and probably LIEO TWR. Bye, Luca Luca Benelli ACCIT8 - Webmaster Forslag til rute fra Munich til Sardinia: TULSI UM736 LIZUM UZ907 VIC UL12 ELB UL125 TALIN Gleder meg, håper å se mange på vei ned til Munich, og mange vidre på vei til Sardinia! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Som flere har fått med seg var jeg veldig uheldig over Sverige, datt faktisk ned! Men jeg ville fortsatt til Sardinia så jeg er enroute fra Gradermoen i dette øyeblikk. Regner med å lande rundt klokken 00:30 norsk tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Var ikke det en helt fantastisk flytur så vet ikke jeg hva jeg skal kalle det! Helt utrolig, hatte ATC nesten hele veien, bare Skandinavia som var litt laber, men fra Tyskland og ned til Sardinia var det non-stop med ATC, helt utrolig! Må være en av de bedre turene jeg har vært på, ennå jeg hadde en svært så stor halsbrekker bare timer før jeg satte hjulene på Sardinia. Vil takke alle som ble med å fløy, tenker ATCen på Sardinia ble fornøyd når det kom relativt mye trafikk dit. Til dere som fløy ned i kveld, dere bør fly hjem igjen i morgen slik at dere får sett øyen i dagslys! Jeg skal iallefall ta returen i morgen, mulig jeg svipper Tyskland på vei opp. God natt allesammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.