Halvdan Hellenes Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Ikke at insidensen lengre er noe nyhet nå utover dagen, men bare helt vilt av VG nett (igjen) å bruke denne overskriften (som link fra www.sol.no) som et blikfang for å selge, når selve artikelen ikke sier et ord om hverken brann eller flammer i flymaskinen, kun røykutvikling i kabinen. Tviler ikke på at dette nok var dramatisk, men et fly i brann over Nordsjøen er da noe helt annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Ingen røyk uten ild vet du! Ellers var da visst hendelsen dramatisk nok for flere av passasjerene, så jeg tror vi må akseptere at dette faktisk kan betegnes som dramatisk. Det er vel ikke særlig vanlig at kabinpersonalet flyr rundt med brannslukningsapparater heller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det er vel ikke særlig vanlig at kabinpersonalet flyr rundt med brannslukningsapparater heller? Tja, kan hende purseren eller noen av kabinpersonalet måtte improvisere litt - dersom de skulle lage en fancy drink eller noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg har aldri reist med KLM, så jeg kjenner ikke drinktilbudet der i gården...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.