Ståle Andre Ustad Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hallo...er litt ny her...men kan noen gi meg en innføring i vatsim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hallo...er litt ny her...men kan noen gi meg en innføring i vatsim? Her? Vær så snill å åpne øyna, å titt etter "SØK" funksjonen på forumet. Samme spørsmålet du stiller dukker opp 3 ganger i uka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Thomas da! Nå var du litt for stor i munnen her.Man sier ikke slik til en stakkars nyskjerrig nybegynner her. Man må jo regne med en del slike spørsmål siden dette er et VATSIM forum.. Skjerp dere folkens,vi er her for å hjelpe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Er enig med Thomas i at det er et litt for ofte spurt spørsmål, og at søkefunksjonen er litt for lite brukt. Er også enig med Einar i at du var litt hard mot stakkaren. Dette forumet er jo til å hjelpe, og det er ingen som tvinger noen til å svare, forstår at det er frustrerende og se det samme spørsmålet gang på gang, men vi tåler jo dette. (Blir litt frustrert selv.. Men det er godt å se at så mange virker interissert i å fly på VATSIM) Så la oss gi de et godt inntrykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Skjerp dere folkens,vi er her for å hjelpe! Hmm, vil nå si at jeg hjalp han, eller? Hadde vel inkludert en direkte link til en annen post i dette forum der det sto mer om VATSIM m.m.? Og si meg, hva er det man ikke sier på dette forumet? - At folk skal se etter søk funksjonen? Skjønner ikke helt oppstaset ditt Einar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.