Gjest Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Når Continental Airlines maskinen reiser vil det være et skue med brannbiler som dusjer flyet god tur, ved riktige lysforhold kan dette være noe og fange med optikken kansje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jepp, er nok mange med optikk på plass imorra. Vet om hvertfall 7-8 stykker som møter opp med kamera. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jepp, er nok mange med optikk på plass imorra. Vet om hvertfall 7-8 stykker som møter opp med kamera. Å da håper vi andre på at dere vil dele noen av bildene med oss som er her på FS.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Bra....selv sitter jeg på kastrup.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Når i morgen er det? Hvis jeg har bil så kanskje jeg tar med C740'n på en luftetur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Når i morgen er det? Hvis jeg har bil så kanskje jeg tar med C740'n på en luftetur. Ankomst 0945 Avgang 11:15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.