Erlend Halvorsen Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Hei hei alle sammen...bare lurte på om noen visste om eit programm som kunne ta op lyd fra når du spiller FS.. Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Tok meg nøyaktig 0.35 sekunder på Google. (Se blant annet den øverste) Mange av disse programmene må betales for, men et lite søk på Google igjen etter serial til det programmet. Jau, da kan du leve lykkelig videre. (Gjøres på egen rissiko) Siter
Daniel Eliassen Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Tok meg nøyaktig 0.35 sekunder på Google Pluss tiden det tok å skrive inn www.google.com, tiden det tok å hente opp siden, tiden det tok å tenke ut hva du skal skrive, tiden det tar å skrive det lista er lang. og du kom nok iallefall opp i 20 sekunder Siter
Morten Nelson Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Pøh, tok meg under 5 sekund å søke etter det på google. Bruker bare den søke-linjen som ligger oppe i høyre hjørne. Siter
Gjest Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Enkelt og greit: %SystemRoot%\\System32\\sndrec32.exe Siter
Stian Nilsen Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Nei Georg det programmet er bare noe dritt. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 TotalRecorder er et greit program, som kan ta opptak fra absolutt alle lydkilder. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.