Gå til innhold

Ny nødlanding


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Från VG.no:

Ingen personer kom til skade, men passasjerene måtte forlate flyet på skliene som brukes i nødssituasjoner

 

Dash-8 Q400 har inga escape slides..! ""

 

Men det lät väl mer dramatiskt så..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner man å se virkningen av alle nedbemanninger på sikkerhetssiden. Dette kommer bare til å bli verre og verre.

Nå må politikerne få opp øynene på hva som er i ferd med å skje angående flysikkerhet. Nå må det stilles større krav til bemanning i de enkelte selskap. Jeg for min del tror ikke flyene blir sett over på hver flyplass, noe som burde være et krav. Dette kommer til å ende i flere store ulykker visst ikke noe blir gjort snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sterke ord fra en hvis kjennskap til flyselskapenes rutiner sannsynligvis begrenser seg til hva vedkommende kan lese om i avisene....

 

Kan du kanskje legge frem fakta som tilsier at disse to episodene skyldes nedbemanning i tekniske avdelinger? ...eller slenger du bare med leppa uten et snev av innsikt slik jeg skrev først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...