Gå til innhold

Cockpit-video.


Frank Ånstad

Anbefalte innlegg

Har nettopp lastet ned og sett "musikk-videoen" fra cockpit på SAS B-737-600, ENZV - EKCH.

Lurer på en ting: Er det helt vanlig at pilotene sitter å hører på musikk under flyturen?????

 

Syntes det er mildt sagt irriterende å se flyfilmer som er filmet i cockpit og hvor du nesten bare hører musikk under hele flyturen. Eller er dette kansje realistisk? Har selv satt i cockpit på B-737, men der hørte man de lydene som er i cockpit under en flytur. M.a.o.; en realistisk flytur.

 

Hilsen

Frank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter kunstnerisk frihet "" og det er heller ikke sikkert at lydopptakene var gode nok til å legges ut på nett. Dessuten er sikkert videoen sammensatt av ulike kutt (har ikke sett den), og dermed får man ingen sammenheng likevel.

Men i utgangspunktet enig med deg. Mer interessant å høre "live" cockpitlyd i stedet for musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du korttids minne i det hele tatt?

Var den ment på meg? Jeg har ikke vært inne på nedlastingsiden i det hele tatt, så det er vanskelig å huske noe man ikke har hørt, lest eller sett... ""

Men som jeg skrev i min posting så ante det meg at lydopptaket ikke var egnet til formålet, dermed ble det musikk, som for så vidt er et ok alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...