Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp lastet ned og sett "musikk-videoen" fra cockpit på SAS B-737-600, ENZV - EKCH.

Lurer på en ting: Er det helt vanlig at pilotene sitter å hører på musikk under flyturen?????

Syntes det er mildt sagt irriterende å se flyfilmer som er filmet i cockpit og hvor du nesten bare hører musikk under hele flyturen. Eller er dette kansje realistisk? Har selv satt i cockpit på B-737, men der hørte man de lydene som er i cockpit under en flytur. M.a.o.; en realistisk flytur.

Hilsen

Frank.

Skrevet

Det heter kunstnerisk frihet "" og det er heller ikke sikkert at lydopptakene var gode nok til å legges ut på nett. Dessuten er sikkert videoen sammensatt av ulike kutt (har ikke sett den), og dermed får man ingen sammenheng likevel.

Men i utgangspunktet enig med deg. Mer interessant å høre "live" cockpitlyd i stedet for musikk.

Skrevet
Har du korttids minne i det hele tatt?

Var den ment på meg? Jeg har ikke vært inne på nedlastingsiden i det hele tatt, så det er vanskelig å huske noe man ikke har hørt, lest eller sett... ""

Men som jeg skrev i min posting så ante det meg at lydopptaket ikke var egnet til formålet, dermed ble det musikk, som for så vidt er et ok alternativ.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...