Frank Ånstad Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Har nettopp lastet ned og sett "musikk-videoen" fra cockpit på SAS B-737-600, ENZV - EKCH. Lurer på en ting: Er det helt vanlig at pilotene sitter å hører på musikk under flyturen????? Syntes det er mildt sagt irriterende å se flyfilmer som er filmet i cockpit og hvor du nesten bare hører musikk under hele flyturen. Eller er dette kansje realistisk? Har selv satt i cockpit på B-737, men der hørte man de lydene som er i cockpit under en flytur. M.a.o.; en realistisk flytur. Hilsen Frank. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Det heter kunstnerisk frihet og det er heller ikke sikkert at lydopptakene var gode nok til å legges ut på nett. Dessuten er sikkert videoen sammensatt av ulike kutt (har ikke sett den), og dermed får man ingen sammenheng likevel. Men i utgangspunktet enig med deg. Mer interessant å høre "live" cockpitlyd i stedet for musikk. Siter
Rune Barmark Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Har du korttids minne i det hele tatt? Det står jo at 80% av lyden er korrupt... Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Har du korttids minne i det hele tatt? Var den ment på meg? Jeg har ikke vært inne på nedlastingsiden i det hele tatt, så det er vanskelig å huske noe man ikke har hørt, lest eller sett... Men som jeg skrev i min posting så ante det meg at lydopptaket ikke var egnet til formålet, dermed ble det musikk, som for så vidt er et ok alternativ. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.