Michelle Sandra Aitken Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hehe...tror pipen hadde hatt en annen lyd om det var du som måtte reise med ferje 4 ganger og passere x antall bomstasjoner for adskillelige hundrelapper Jeg kjørte tur/retur Torp i fjor... Ingen billig tur det, og vi var bare 2 i bilen. Få med deg noen som kan dele utgiftene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Krogtoft Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det er kommet en liten reklamesnutt til airshowet og den finner dere her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Ah! Den siste delen av filmen så jeg litt av i reality!! Var på Sola strand sist tirsdag kveld (1. juni). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Olav Spångberg Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Noen fra "Siddisland" som har peiling på hvilken dag som er best med hensyn til "Flying Display" - eller er det likt begge dagene kun med værforbehold ? Jeg har faktisk ikke sett det operative programmet ennå. Det ble vist på skjermen under møtet tirsdag, men for de av oss som ikke hadde sett det før, ble der ingen gjennomgang, dessverre. Skrift/skjermbilde var for smått til at jeg kunne lese det. Regner med ulikt program for lørdag/søndag. Kan hende at noen fly på static lørdag flyr søndag, og motsatt. NB! Har ikke sett programmet! Sjekk websidene for oppdatert info. Ja, jeg vet at de ikke har blitt oppdatert så veldig mye, men nå er det bare 15 dager igjen!! Nå ser det kanskje ut til å være vel så problematisk å "forutsi" hvilken dag som blir best værmessig... Skal F-15 og F(/A)-18 i luften noen av dagene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 F-15 - F-18 og Harrier skal ikke i luften under airshowet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas a berg Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 F-15 - F-18 og Harrier skal ikke i luften under airshowet. Hvor har du det fra?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Personer i forsvaret som jobber med airshowet. Flygerene har ikke de nødvedige sertifikaten til og fly under et airshow. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Olav Spångberg Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 OK, greit å vite... Takk for raskt svar Kenneth Værmeldingene peker på Søndag nå - så da blir det det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.