Steinar Grindstein Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det er en ting jeg lurer på; Å det er om det er nok atcer til å bemanne alle centra og de støsrste flyplassene i norge samtidig? Grunnen får at jeg lurer er at det kunne ha vert artig med en kveld der mest mulig var bemanett å det var mye Trafikk i norge på Vatsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Ja, det er nok ATC til det, problemet er å få så mange til å stille samtidig. Men det hadde vært utrolig gøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Hmm! Kansje man skulle prøve å få til dette en gang!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det ble jo arrangert et fly-in på Vatsim i februar eller noe, men da brøt serverene sammen fordi det ble for mye trafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det arrangeres jo såkalte "fly-ins" hvor det er en del ATC bemannet, men det har vært lite av det i det siste... Noe sånt er dypt savnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 var engang da ENOS_V_CTR ENSV_V_CTR og ENBD_V_CTR var på... btw: har ENOS_V_CTR lov og dekke ENSV_V_CTR og ENTR_V_CTR+ENOS_V_CTR hvis ikke noen andre dukker opp på ENSV eller ENTR? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 var engang da ENOS_V_CTR ENSV_V_CTR og ENBD_V_CTR var på... btw: har ENOS_V_CTR lov og dekke ENSV_V_CTR og ENTR_V_CTR+ENOS_V_CTR hvis ikke noen andre dukker opp på ENSV eller ENTR? På VATSIM er dette lov. Ikke nødvendig, men hvis ATC er hyggelig og har lite å gjøre, så kan han hjelpe deg hvis du skal til en destinasjon i nabosektoren hans. Ikke noe problem. Når jeg er Oslo ACC pleier jeg å gjøre det når jeg har lite å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 okey da så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.