Gå til innhold

Nytt VA - Virtual Lufttransport !


Freddy Wilhelmsen

Anbefalte innlegg

Hei alle!

 

Etter en god del planlegging og tilrettelegging har jeg gleden av og presentere [color:"red"] Virtual Lufttransport [/color] .

 

Vi baserer våre flyvninger på Lufttransport AS

 

Vær med på og utforme dette VA!. Websiden og ideen er ennå under produksjon. Har du noen tanker og ideer ang utforming av siden, oppdrag, etc. Bli medlem og post på forumet vårt.

 

Hovedtanken min er at dette VA skal være litt eksklusivt. dette betyr i praksis: Litt høyere krav for og bli pilot, et visst krav til aktivitet, og en god del kunnskaper om flightsim, navigering og flytypene vi benytter etc.

 

Mvh

 

Freddy Wilhelmsen

Tor Egil Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se her ja tatt opp den nedlagte ideen til Meg,Daniel og Vegard.. kjempe bra... håper Pirep systemet kommer opp så fort som mulig... jeg er hvertfal LN-MOB der ""

 

Hei!

 

Var ikke klar over at det eksisterte noen gammel ide. Dette er tatt fra mitt eget hode "". jaja, PIREP systemet vil bli utarbeidet ETTER oppdragsmodulen. regner med at siden er 100% ferdig i løpet av mai/juni måned... kommer an på hvor aktive folket er ""

 

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...