Ole-Jørgen Søberg Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Finnes det en oversikt over TA for de fleste skandinaviske flyplassene (i alle fall de norske)? Vet det finnes noen på VACC Norway, men kunne ha bruk for noen flere. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Jeg vet ikke om noen oversikt, men det står vel på de fleste approach/departure kart. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 13. april 2004 Forfatter Skrevet 13. april 2004 Tja, det gjør det kanskje. Holder på å lage oversikter og skjema som jeg skal laminere og tenkte at en slik oversikt kunne vært grei å ha. Jeg kan jo lage en tabell selv, men dersom "kruttet var funnet opp før" så slapp jeg det (lat som jeg er ). Siter
Bjørn Ramsland Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Er ikke sikker på hva det egentlig er du spør om (for TA finner du på samtlige kart), men jeg har sendt deg en tabell som enkelt beregner TL i.fht barometertrykket ved de forskjellige flyplassene Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 15. april 2004 Forfatter Skrevet 15. april 2004 Det var TA jeg mente, men som du skriver, det står på alle kart. Jeg har allikevel laget meg en tabell over alle norske flyplasser med tilhørende TA. Takker for tilsendte tabell (har ikke sjekket postkassen min enda), men jeg tror det er samme som finnes på VACC Norway. Tusen takk uansett Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.