Gå til innhold

fsdash8.com


Freddy Wilhelmsen

Anbefalte innlegg

PSS bør holde seg unna flere Dasher, jeg hadde blitt mye mer fornøyd om PMDG hadde laget den. PMDG lager fine modeller og har god realisme, noe PSS mislyktes med når de lagde sin -300 (og i det siste har ikke akkurat PSS forbedret sitt rykte).

 

Men, over til saken. Det høres ut som en god idè! Jeg sitter inne med masse realbilder av Dash8-103 (deriblant fra cockpit), samt diverse tekniske data etc... Om det skulle være noe annet har jeg en pappa som er kaptein på Dash8, og som forhåpentligvis kan det meste.

 

Jeg driver også www.galmann.net og utvikler forskjellige designs (har ikke fått oppdatert Galmann i det siste grunnet reformatering etc.) men skal se hva jeg greier å legge ut av samlede verker i løpet av kvelden. Så jeg kan alltids hjelpe! ""

 

PS: Fiks database connection ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du starter opp igjen, har to kammerater som er hektet på Widerøe og Dash-8, noe som er bra for meg:

Forrige mandag fikk jeg en gratis cockpitttur fra Bergen til Sandefjord. Eg filma heile driden ""

 

HELT KONGE! ""

 

Holder også på å lage "en film" om ENBR "" (Skoleprsjekt)

 

 

Har det helt konge nå det gjelder fly for tiden! """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du starter opp igjen, har to kammerater som er hektet på Widerøe og Dash-8, noe som er bra for meg:

Forrige mandag fikk jeg en gratis cockpitttur fra Bergen til Sandefjord. Eg filma heile driden ""

 

HELT KONGE! ""

 

Holder også på å lage "en film" om ENBR "" (Skoleprsjekt)

 

 

Har det helt konge nå det gjelder fly for tiden! """"

 

Var på crewhula i Bergen i går, hørte noen rykter om at en ivrig fyr hadde filmet en hel tur ja! "" Har btw. selv lagt ut noen landingsfilmer med Wid fra i går.

 

Og faren min heter Arne Eivind Vågenes, varabasesjef på OSL.

 

Jeg er spent på resten av prosjektet! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på crewhula i Bergen i går, hørte noen rykter om at en ivrig fyr hadde filmet en hel tur ja! "" Har btw. selv lagt ut noen landingsfilmer med Wid fra i går.

 

Jepp, vi var vel "litt" ivrig. For to ukersiden var vi der en del også:

5 timer i snitt 7 dager på rad! Det var kongekult! """"

Blir en stund til jeg drar ut igjen nå "" (Folkene der jobber tross allt, ikke en barehage ""!)

 

Uansett, håper det blir noe av Dashen ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...