Jan Gulliksen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Nytt nr. av Flynytt har kommet, og over to sider dundrer Kjell Arild Bersås til med flott fotoartikkel av VFR-flyging i fs9. Bra jobba Kjell Arild! Fine og naturtro bilder, og god PR for simme-aktiviteten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Eg og vil ha det hehe.... kjem vel i morgon då eller noko? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Den grafikken vil jeg å ha Fine bilder var det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest A. H. Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Var fine bilder ja! Bra å få med dette i flynytt, og som nevnt tidligere god PR! Nå får jeg liksom vist folka i flyklubben hva jeg virkelig holder på med Er tvil om dem har forstått meg riktig noe ganger når jeg forteller fra sim til virkelighet. Tror endel forbinder fs med eldre versjoner som FS4. Mange som spør hvordan jeg gidder å bruke tid på å se på flat mark liksom osv osv... Men akkurat dette var utenom klubben da...mer i vanlig skolemiljø.. Men igjen...flott bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Er det bare meg fra Bodø som ikke har fått flynytt??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Vet du ikke det? Posten har gått over til syklende bud. Det sparer etaten for flerfoldige tusener hvert eneste år. Postmannen ble sist sett syklende opp Dunderlandsdalen, så du har ham nok på døra utpå dagen i morgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 hehe neida det vises seg vist at regninga ikke er betalt pga. littegrann dårlig råd her i huset jaja... i nett versjonen var det jo "Så mye og lese" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Var fine bilder ja! Bra å få med dette i flynytt, og som nevnt tidligere god PR! Nå får jeg liksom vist folka i flyklubben hva jeg virkelig holder på med Er tvil om dem har forstått meg riktig noe ganger når jeg forteller fra sim til virkelighet. Tror endel forbinder fs med eldre versjoner som FS4. Mange som spør hvordan jeg gidder å bruke tid på å se på flat mark liksom osv osv... Men akkurat dette var utenom klubben da...mer i vanlig skolemiljø.. Men igjen...flott bilder! Og for de som ikke har fått det med seg så skal Oslo Flysimklubb ha stand på Starmoen i mai i forbindelse med flystevnet der. Da setter vi opp noen maskiner med FS på og en maskin med ATC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.