André M Bergh Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Er det noen som har prøvd å installere begge versjoner på samme pc? Siter
TOS Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 eg og har begge på min maskin. Berre ikje gjer den urteite feilen å legge dei to installasjonane på den samme lokeringa hehe Siter
Rune Brauten Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 eg og har begge på min maskin. Berre ikje gjer den urteite feilen å legge dei to installasjonane på den samme lokeringa hehe Spiller heller ingen rolle. Begge kan ligge i Microsoft Games mappa. Siter
TOS Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Ja men dei må ikkje ligge i samme mappe til slutt liksom. Då vil jo filene overskrive kvarandre og du får ein liten baluba og dikkedering hehe Siter
Øyvind Hansen Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Da må du jo i såfall gå inn og endre mappenavnene manuelt, siden fs2002 og fs9 installeres default i mapper som heter hhv. fs2002 og fs9. Så systemet er ganske idiotsikkert. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.