Simen F Røiseland Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Ville være veldig takknemlig om noen gadd å bemanne Gardermoen nå! Vi er noen stykker som skal ut på tur Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Har sagt det før, og sier det igjen.. Si i fra litt før, kanskje en dag i forvegen om mulig, da er muligheten for at noen stiller opp mye større. Men du skal ikke se bort i fra at en vennlig sjel dukker opp på Gardermoen, selv har jeg desverre litt for mye lekser til å foreta meg noe slik i kveld. God tur til dere! Siter
Thomas Gundersen Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Har sagt det før, og sier det igjen.. Si i fra litt før, kanskje en dag i forvegen om mulig, da er muligheten for at noen stiller opp mye større. Men du skal ikke se bort i fra at en vennlig sjel dukker opp på Gardermoen, selv har jeg desverre litt for mye lekser til å foreta meg noe slik i kveld. God tur til dere! Kanskje du skal ta en kikk på datoen til Simens innlegg?? Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Vel, eg satt som APP og Patrick Johansen satt som ctr akkurat når du posta, men eg merka alldri noke til deg utenom turen før på kvelden... Siter
T. Paulsen Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Jeg fløy langtur igår på Vatsim ifra Kansai til Gardermoen, og det var ATC på ENGM ganske lenge.. Jeg var vel og merke ikke fremme i Norge før klokken var tidlig om morgenen... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Hehe, se der ja! Synes det var noe rart med klokkeslettet, men men, slik kan skje.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.