Julian Barratt-Due Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Heisann! Når jeg har filet en FP på www.vatsim.net/fp, hvor er det jeg kan loade den inn i FP`en til SB da? Takker for svar! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Hvis du hadde lest ingressen så hadde du fått med deg dette kamerat: Please note that any plan you file here will automatically be associated with you when you connect to VATSIM. You will NOT need to file your flight plan again when you connect. However, you should use the "File Flight Plan" function in SquawkBox before you connect in order to set your aircraft type so that others can see it correctly. Jeg har ikke prøvd denne funksjonen før, men jeg ville vel tro at du filer på siden her, åpner FS og alt du trenger, velger flyet du skal fly med i flightplan selection i SB, trykker ok. SÅ connecter du til serveren, og da skal den vel komme opp av seg selv? Siter
Sondre Aabø Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Har prøvd det jeg, funker som bare svin det asa. Siter
Einar Halvorsen Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Viktig. Du MÅ bruke samme callsign når du logger opp som det du la inn da du laget flightplanen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.