Gå til innhold

Trenger atc på Torsdag

Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Jeg driver å setter meg inn i vatsim. Å på Onsdag skal jeg til en dreven vatsim bruker for å få praktisk innføring i korsn det fungerer i praksis.

Men på Torsdag skal jeg ha min første onlinetur. I den forbindelse ønsker jeg atc ved en flyplass der jeg kan få trennet litt komunikasjon osv.

Den som vil dette må ha en god del timer som atc å være trygg på oppgaven som atc. Send PM eller mail til grindstein@sbnett.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einar! Det veit æ så inderli godt! Jeg har kjørt gravemaskin siden 96 og i det yrket blir mann aldri ferdig utlært! Hele tiden nye krav som stilles og ingen jobber er 100% identisk!. Dette gjelder nok også for FS verden. Stadig nye addons og nye utfordringer å sette seg inn i, Og ingen flyturer er 100 identisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første flyturen på vatsim gjenomført ""

Desverre ble det uten atc, men vi var tre stykker som fløy litt vfr i Vesterålen.

Dette var så artig at det fort kan bli en nøvendighet å ha turer på vatsim daglig """"

Ser der på vatsim ved neste annledning.

Kjenner den følelsen! VATSIM løfter FS opp på et helt nytt nivå. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første flyturen på vatsim gjenomført ""

Desverre ble det uten atc, men vi var tre stykker som fløy litt vfr i Vesterålen.

Dette var så artig at det fort kan bli en nøvendighet å ha turer på vatsim daglig """"

Ser der på vatsim ved neste annledning.

Flott at du fikk det til! "" Håper at du lærte en del fra meg under de timene vi hadde i lag hjemme hos meg.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tar fulstendig overhand! Nå har æ tatt min første ifr avgang! Siden det ble så sent før atcn min kom, Kom jeg alveis til ENKB ifra Gardermoen så måtte han gi seg! Greit det, da vi hadde noen problemmer med lyden inn til meg!

Ja Ivar, Jeg er hekta alt.

Einar. Joda, de timene vi satt på Onsdag hjemme hos deg var til mye hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...