Christer Johansen Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg har flydd en god del med Singapore Airlines og må bare si at det totalt sett er det beste selskapet jeg har flydd med, selv når prisen regnes inn som en faktor. Men at de også hadde tenkt på dette var jeg faktisk ikke klar over..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Almenningen Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Er det ikke economy class sovealkove vi ser her da ? Nei , spørs om de har dårlige erfaringer med lange flighter.. Uansett, enig i at dette må være å tenke på ALT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hva er det ? En lik benk ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Almenningen Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Tja, det er vel ikke så mye annet det kan være. Kanskje det er ment for transport av døde personer fra en flyplass til en annen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Tja, det er vel ikke så mye annet det kan være. Kanskje det er ment for transport av døde personer fra en flyplass til en annen ? Lik fraktes i lasterommet som frakt, ikke i kabinen. Hvis du derimot skulle finne på å dø av hjerneslag underveis, så kommer jo det kjøleskapet der godt med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hvis du derimot skulle finne på å dø av hjerneslag underveis, så kommer jo det kjøleskapet der godt med. åh. trodde de hade fallskjerm til slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Ser ut som noe jeg mener å ha lest om, nemlig utfoldbare senger for crewet ombord på long-haul flightene til SIA. Ser ikke særlig konfortabel ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.