Gå til innhold

Når ønsker du å dra på tur neste gang? [GPT]


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Hei!

Da var jeg tilbake og det ikke før vi "nettopp" hadde landet etter en av de mest suksessrike turene vi noen gang har arrangert!

Neste tur vil bli i vinterferien, og siden ikke hele Norge har vinterferie samtidig vil dette slå ut på når det passer best for nok en artig flytur!

Derfor tenke jeg at vi skal gjøre som sist gang, sette opp en poll over når det passer best for dere, og denne gangen kan jeg love dere at vi følger pollen, siden vi tok andreplass sist gang.

Denne gang skal vi på chartertur, hvor holder jeg ennå hemmelig, men jeg kan røpe at vi skal til Middelhavet.

Det vil si (fra vest) Østkysten av Spania, Sørskysten av Frankrike, Hellas og Tyrkia.

Vi har satt avgangstidspunkt fra Gardermoen til klokken 08:00 Norskt tid, for jeg har et inntrykk av at 07:00 er i tidligste laget for enkelte.

Men skal vi ha en riktig charter feeling synes jeg nesten vi må ta en morgenflight!

 

Men da er det greit, da håper jeg bare at dere velger den datoen som passer best for dere, og at vi slipper useriøse stemmer, vi er for voksne til å holde på slik folkens!

Gjør oppmerksom på at avstemningen avsluttes på førstkommende Onsdag klokken 21:00.

På forhånd takk!

 

MVH

Ivar Skaugstad & Julian Barratt-Due v/ Gutta på tur

www.guttapatur.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ivar

Jeg har nå prøvd å registrere meg hos dere hele siste uke, men får kun feilmelding på innmeldingen på siden deres. Ser at enkelte andre også har opplevd dette.

Jeg sendte også en mail til deg i forrige uke som jeg heller ikke har fått svar på.

Har dere nok piloter og er ikke interessert i flere??

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ivar!

Jeg må virkelig beklage på vegne av gutta på tur at enkelte av dere har hatt, og vil ha problemer med innlogging på hjemmesiden vår.

Dette er fordi vi bruker en .tk adresse, og jeg skal se om jeg får invistert i et .no domene om ikke lenge.

Den mailen du sendte meg må ha gått rett igjennom, for jeg kan ikke huske å mottatt noen mail fra deg, kan også være at jeg har vært litt for kjapp til å slette "junkmail", siden det er mye spammail ute å går.

 

For mer informasjon om hvordan du kan unngå problemet ang. innlogging ta en titt på denne posten!

 

Er det noen som får problemer, eller som ønsker å bli pilot i gutta på tur, venligst send mail til icskaug@hotmail.com !

Så får vi håpe at dere kommer inn nå, for vi tar gjærne imot flere piloter!! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var voten avsluttet og flydag er valgt.

Vi vil dra til en fortsatt hemmelig destinasjon Lørdag 28. Februar klokken 08:00 fra Gardermoen!

Sett av denne dagen, slik at så mange som mulig kan være med, jeg skal reservere ATC både i Norge og på vår destinasjonsflyplass!

Mer informasjon ang. turen vil følge senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...