Tor Erling Olsen Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Er det noen som tilfeldig kjenner piloten som skal fly Torp-Flesland 07:10 nå til onsdag? (Tenkte å høre om det var mulig å sitte i cockpit under den turen ) Siter
Werner Rafteseth Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Du kan jo alltids sende en mail til wideroe, og spørre de... ellers kan du jo spørre personalet på flyplassen om de kan spørre piloten før boarding... Siter
Tor Erling Olsen Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 Ja hadde tenkt til det.. Men hadde noen kjent piloten, hadde det jo vært enklere Siter
Steinar Grindstein Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Min erfaring med Widerøe er at det går veldig greit å få sitte i Cocpittn hos de! Av de 6 siste gangene jeg har spurt om å få sitte i cocpitt har æ fått fem ja og et nei. Lykke til og ha en god tur Siter
Aleksander Berge Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Min erfaring med Widerøe er at det går veldig greit å få sitte i Cocpittn hos de! Av de 6 siste gangene jeg har spurt om å få sitte i cocpitt har æ fått fem ja og et nei. Lykke til og ha en god tur Enig med Steinar her. Widerøe er greie med cockpitturer. Har fått sittet i cockpit alle de gangene jeg har spurt. Fikk til og med sitte i cockpit ved en "go around" på Torp, så vi måtte lande på Gardermoen i hard snøstorm. Siter
Tor Erling Olsen Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Skrevet 9. februar 2004 Dette er hva jeg fikk til svar i dag : ____________________ Hei Du må ha særskilte kurs innen stasjjonsavdelingen i SAS/Widerøe for å kunne gjøre dette Med vennlig hilsen With best regards Wideroe AS _______________ Det var den turen Siter
JM Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Bare spør i gaten god tid før de skal starte boarding, som sagt forklar hvem du er hvorfor du vil osv, så kan det gå bra hvis du oppfører deg fint, og har gode grunner... Det evrste som kan skje er at du får nei Siter
Tor Erling Olsen Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Skrevet 9. februar 2004 Hvem kurs er det han egentlig sikter til? Aldri hørt om det jeg... Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Kurset som det siktes til er nok et interntkurs som kun ansatte og agenter har gjennomgått Siter
Bjørn Olav Henjum Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Det ser ut som vedkommende som skrev dette gjorde det i full fart for å rydde unna gjøremål for dagen. Bare prøv å spørre i gaten som det sies her. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.