Gå til innhold

Noen som har peiling på ATC simulator?


Morten Nelson

Anbefalte innlegg

Hei.

Fikk meg ATC Simulator fra Aerosoft i dag, men jeg har noen problemer.

Hadde installert et norsk talesystem (ala Microsoft SAM) som heter Telenor talsmann. Alle stemmene i simmen ble i talsmann-format + at det gikk alt for fort så det var umulig å høre hva flyene ville fortelle. Jeg prøvde å slette den talsmann-greia, men da ville ikke simmen starte fordi den manglet noen filer. Reinstallerte men filene manglet forsatt. Så installerte jeg talsmann på nytt og da funket det, men stemmene gikk fortsatt alt for fort. Noen som har vært borti det samme?

 

Og en ting til:

For å kunne kjøre simmen i 1280x1024 må jeg ha en oppdatering som ikke lengre er tilgjengelig. Hvis jeg vil ha den så må jeg kjøpe verson 1.5 for 30$. Det er råttent når jeg nettopp har fått spillet som kostet 500kr. Det er vel ikke noen som har den patchen som heter 1.0.462 og hadde orket å sende den til meg?

 

mvh Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...