Agnor Bertheussen Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Maskinen henger seg opp i samtlige tilfeller jeg prøver å connecte til VATSIM. Det er når jeg trykker med 2. museknapp på det gråe området i SB relay/SB vinduet inne i flightsim 2004 maskinen bare henger seg opp. Får beskjed om at det er et eller flere program som krever registrert FSUIPC for å kjøre. Men det sies jo at SB ikke krever en registrert versjon av FSUIPC.dll. Nå kan det nevnes at jeg har reinstallert flightsimmen, alle tileggsprogrammer til fs, og registrert Squawkbox i app.reg i FSUIPC samt at jeg begynner å bli jæævli lei av å lete etter årsaken. Er det noen som har peiling NÅ dA? Er det spesielle versjoner man bør ha av programmene, fsuipc og all den her dritten her. Er så utroolig trøtt og lei av å installere og ikke få det til. Jaja.. får bare prøve litt til i mellomtiden. Mvh Agnor! Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Skrevet 16. januar 2004 Fikk det til nå, men da må jeg bruke SB Host og ikke den .dll fila. Irriterende å måtte gå inn og ut av FS for å gjøre noe i SB. Noen som vet hvorfor jeg ikke kan bruke .dll fila? Den som gjør at SB blir integrert sånn halveis i FS9. Jaja.. takk for all hjelp så langt! gleder meg til å fly ikveld,, håper det kommer mange folk! Vi ska jo fly i Finnland jo! Siter
Øystein Sømme Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 HostSb.dll er en såkalt "Old Module", så du bør kanskje legge det inn i din fs9.cfg fil... kanskje det kan hjelpe... (?) Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Skrevet 16. januar 2004 har gjort det! hater den der driten så jæævli! så sinnsykt lei av å bare være plaga. Har gjort hver hællvetes ting som går an. Hva går det egentlig an å prøve? Har prøvd alt jeg kan komme på. Har installert alle prog på nytt x ant ganger. ink fs9. Skjønner ikke en dritt. Plutserlig så takla ikke pcen min squawkbox. La meg si: fsuipc.dll er IKKE REGISTRERT!!! sqwawkbox er blitt registrert på application data INNE i fsuipc når man er inne i fs9. er ikke det riktig? nå virker ikke Host SB heller lengere. blir bare sort i simmen og ulovelig opperasjon. Dette er faaeaen meg nydelige greier!! flightsim er no dritt av og til! Siter
Einar Kristiansen Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Funket ikke mitt råd? Kan du fortelle hvilket opprativsystem du kjører? Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Skrevet 16. januar 2004 Kjører Win XP Pro, engelsk ver. Jeg kan ikke skjønne hva som er galt! Kan bare ikke skjønne det når jeg har reinstallert alt sammen. Men... jeg gir ikke opp Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Skrevet 18. januar 2004 Det funker pinade meg ikke ennå. Kan være interessant å se hvor mye som skal til før det funker igjen. Ny inst. av SB? Flightsim? OS? Ny hardware?? Hjeeelp.. dette ser ikke bra ut! Siter
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 18. januar 2004 Premium Medlem Skrevet 18. januar 2004 Jeg forstår din frustrasjon. Jeg har akkurat samme problem på en maskin. Har gjort alle forsøk unntatt å formatere harddisken. Har fjernet og reinstallert både FS2002 og FS2004, SB og alle flyfiler jeg har, så det må være et program som har overskrevet en systemfil i Windows som er synderen. Folk må lære seg å lage installasjonsprosedyrer som ikke gjør slikt, og jeg må slutte å installere alle mulige ting på maskinen og bare bruke den til seriøse ting: Flysimulatorer. På en annen maskin har jeg nøyaktig samme oppsett, og alt funker fint. Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Skrevet 18. januar 2004 Så din maskin henger som også 2-3 sekunder etter du har trykket med 2. museknapp på det grønne området i SB Host som squawkbox programmet kjører i? Siter
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 18. januar 2004 Premium Medlem Skrevet 18. januar 2004 Nei, det er ikke helt samme situasjon. Jeg kommer ikke så langt at jeg får startet SB i det hele tatt. Får ikke opp startbildet med Click to join. I stedet får jeg en melding om at SB har kræsjet med referanse til en masse systemfiler som feilet. Siter
Hans Olav Sørensen Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Lurte på en liten ting! Hvor har dere SB installert på maskinen? Siter
MN Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Lurte på en liten ting! Hvor har dere SB installert på maskinen? C:\\Programfiler\\SquawkBox Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.