Gjest Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 mye interessant her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Skal si at der var det mye interesang lesning Makan til flyrelatert hjemmeside skal man lete lenge etter Steinar Grindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Har for min del sett nok av slik tåpelig USA-propaganda... Når siden i tillegg inneholder en drøss med skrivefeil,tar jeg dette som en ren provokasjon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Har for min del sett nok av slik tåpelig USA-propaganda... Når siden i tillegg inneholder en drøss med skrivefeil,tar jeg dette som en ren provokasjon! Er det bare meg, eller har du postet innlegget ditt på feil sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Det håper jeg da inderlig ikke! Den siden jeg referer til var den der alle substantiv i genetivsform sluttet med 's, og der Stars&Stripes hoppet midt opp på skjermen min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Sømme Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Interessant, Magnus, at du følte behovet for å dele noe så spennende med oss andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Fyren er jo fra Tromsø, så hva er egentlig poenget med det svære flagget? Ellers bør vel siden oppdateres ettersom Boeing nå har oppdaget hvilken tåpelig idé Sonic Cruiseren egentlig er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Interessant, Magnus, at du følte behovet for å dele noe så spennende med oss andre. Ja, ikkesant? Elsker å gjøre dagen deres bedre. Ingen applaus nødvendig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.