PC Reithe Skrevet 6. mai 2000 Del Skrevet 6. mai 2000 Hej! Engligt min info source på SAS kommer -800 bara att flyga i Sverige medan .700 kommer att användas i Norge. /P.C Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard Østergaard Skrevet 6. mai 2000 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2000 Hei, Jeg leste at SAS har fått sin første 737-800 (SE-DTK Hedrun Viking), og det stod på samme side at den vil fly innenriks i Sverige. Jeg bare lurte på, vil 14 av disse -800'ene fly inneriks (BARE) i Sverige!? Det hadde vært synd om de ikke ble satt til noen inneriks i Norge, eller annet... ------------------ MVH Baard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Søreide -ENBR- Skrevet 7. mai 2000 Del Skrevet 7. mai 2000 SAS burde solgt hele B737 dritten og kjøpt Airbus. De har jo allerede kjøpt A330/340 og A321, allikevel flyr de med MD 80/90 og 737. De vil da ha alle de store flyprodusentenes kort distanse fly i flåten. Man får seg til å lure på hva som går rundt oppi hodet på flåteplanleggerne i SAS. Mitt forslag: Selg Alt McDonnel Douglas og alt Boeing og kjøp Airbus A318, A319, A320 i tillegg til de allerede bestilte A321 og A330/340. Det ville de spart en drøss med penger på i og med Airbus sin common crew rating (er du utlært på A320 kan du med minimal trening fly en A330/340). mvh, Håkon -ENBR- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 8. mai 2000 Del Skrevet 8. mai 2000 Du skal ikke se bort fra at de dukker opp på Nord-Norge flygninger, Svalbard og en del charter fra eventuellt Oslo, Trondheim, Bergen eller Stavanger. I utgangspunktet skal de gå på svensk innenriks, men med en range og performance som passer lengre flygninger/performance kritiske flyplasser, er det bare et spørsmål om tid før de dukker opp i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.